ثبت نام در
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
ثبت نام در
statistic
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلی


قوانین انجمن
قوانین عمومی

قانون شماره 1: تمامی کاربران میبایست هنگام ثبت نام در انجمن از کلمات مناسب جهت ایجاد نام کاربری خود استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب، اشتراک آن کاربر بلافاصله حذف و دسترسی وی به انجمنها قطع خواهد شد .این قانون در مورد انتخاب امضا و آواتار نیز صدق میکند!!

قانون شماره 2: کاربران تنها مجاز به استفاده از یک شناسه کاربری می باشند، در صورت مشاهده رفتاری مغایر با این قانون، تمامی شناسه های فرد خاطی مسدود خواهند شد.

قانون شماره 3: هرگونه توهین به مذاهب و ادیان ، توهین و تمسخر مقامات سیاسی و دولتی و بحث های سیاسی در این انجمن ممنوع بوده و با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

قانون شماره 4: از تبلیغ سایت خود و سایتهای دیگر (بلاگ های شخصی، فروشگاه های اینترنتی، شرکت های تجاری و ...) از طریق پست در تاپیکها ، پیغام خصوصی، امضا، آواتار و ... جدا خودداری کنید.درصورت مشاهده، کاربر ارسال کننده اخطار دریافت خواهد کرد و در صورت ادامه این روند و عدم توجه به این قانون، دسترسی کاربر به مدت 1 ماه از انجمن ها قطع خواهد شد.

قانون شماره 5: مسئولیت تمامی فایلها که از طریق سایت رد و بدل میشوند بر عهده کاربر فرستنده می باشد و سایت در قبال این گونه مسائل هیچ تعهدی در زمینه سالم بودن آنها، ویروسی نبودن و ... ندارد!

قانون شماره 6: چنانچه انتقاد و یا اعتراضی نسبت به رفتار مدیران ویا کاربران دیگر در انجمن دارید، آن‌ را از طریق پیغام خصوصی‌ برای مدیران ارشد یا سرپرست سایت ارسال نمایید تا در صورت لزوم مشورت‌های لازم انجام گیرد و به موضوع رسیدگی شود.


قوانین ارسال مطلب

قانون شماره 1: کاربران میبایست در هنگام ارسال مطلب در انجمن‌ها، از کلمات مناسب استفاده نمایید.در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب و یا توهین به دیگر کاربران، مدیران و مسئولین انجمن اشتراک آن کاربر به مدت 10 روز مسدود خواهد شد.درصورت تکرار این عمل با شخص متخلف شدیدا برخورد و دسترسی وی به انجمنها قطع خواهد شد.


قانون شماره 2: از ارسال پستهای اسپم،‌ نامربوط و غیرلازم در تاپیکها جدا خودداری کنید.در صورت مشاهده،ابتدا تذکر داده می شود و در صورت تکرار این عمل و عدم توجه فرد خاطی دسترسی وی به انجمن به مدت 2 هفته قطع خواهد شد!

قانون شماره 3: کاربران میبایست هنگام ارسال تاپیکها از یک عنوان مناسب برای موضوعات خود استفاده نمایند.این عنوان می‌بایست در رابطه با مطلب، سؤال، مشکل و یا پیغامتان باشد.

قانون شماره 4: لطفاً در هنگام ایجاد موضوعات و مطرح کردن سوالات خود، انجمن مناسب را انتخاب نمایید و از ارسال مطالب و سوالات خود در انجمنهای نامتناسب و نامربوطه خودداری نمایید.
همچنین از ارسال تاپیک‌های تکراری جداً خودداری فرمایید و قبل از ایجاد تاپیک با استفاده از گزینه جستجو از عدم وجود آن مطلب در انجمن‌ها مطمئن شوید.

قانون شماره 5: زبان نوشتاری انجمن فارسی است لطفا مطالب خود را تنها به زبان فارسی ارسال نموده و از تایپ به صورت فینگیلیش خودداری فرمایید!



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ